Video Panduan Lelong

Video Panduan Lelong
TESTIMONI DR CUSTOMER >>>> JAMU AKU DARA

Saya baru je try guna Jamu Aku Dara..saya beli daripada Ann Noordin..hehe..selepas saya makan dalam 3 hari macam tu terasa asyik buang angin je..saya memang jenis byk angin..macam2 dah saya makan nak buangkan angin dlm badan ni..tapi semua xberi kesan..akhirnya JAD ni bantu saya buang angin..yang paling best..saya jadi gatal-gatal badan selepas melahirkan

 anak..kalau org kedah cakap (kElopak Garam)..alahai gatal xkira masa..tapi masalah ni tiba2 hilang macam tu je sejak saya makan JAD walaupun hampir setahun saya gatal-gatal tu..tapi yang paling menarik..ehem2 saya bertambah ketat dan suami pun puji..ehehe..lepas ni saya nak cuba SUsuk Dara Dan Jamu Susuk Pengantin Dara Plak...sebabnya aritu xsempat try..abis stok..hehe..K terima kasih kepada sesiapa yang sudi membaca..





SMS/WHATSAPP...014-6485767

No comments:

Post a Comment