Video Panduan Lelong

Video Panduan Lelong

produk:jamu susuk pengantin dara n magic powder masker vagina

leenda
umur:30thn
bil ank:4 org

saya baru lepas bersalin 6 bln lepas,ingatkan lepas bersalin semua masalah keputihan yg berlaku teruk masa mengandung akan hilang dengan sendirinya..tapi bila je habis pantang keputihan dtg balik..haiii,dh x tau nak guna produk apa..last terbaca testimoni kawan guna produk aku dara..saya pon order la drnya masker vagina..fist guna masker tu mmg best la,sapu je tepi2 dinding faraj..alhamdullillah esoknya my panties x da keluar dh keputihan n saya pon dh x payah lagi hari2 guna panties liner..:)
bila dh terasa syiok saya pon order la jmu pengantin dara dan jamu aku dara...saya ni mempunyai masalah jerawat muka berulang..org kata klu timbul jerawat dimuka ni ada masalah rahim..so,saya pon mencuba jamu pengantin dara..hari pertama pkl 4 ptg saya guna jamu pengantin dara..mengikut arahan yg diberikan..bila dh masukkan 2 biji kapsul tu dalam 5 minit saya dh rasa pening dan loya,rasa kepala pon diawang-awangan...makan 4 biji kapsul n minum 3 gelas air kosong..tu diaaa peluh keluar merambu2 pastu diikuti dengan sendawa n kentut..hehehehe..legaaaa rasaa...pkl 8 mlm,sedang asyik berFB tiba2 saya terkentut kuat sekali n berbau sesangat busuk sampai ank2 pon tegur knp busuk sgt ni ibu...hahahahaha..tos saya bkk pintu bagi udara tu keluar..sian ank2 kena bau haruman yg busuk e 2...:P
malam sebelum tido pukul 11 malam,saya sebelum tido mesti melawat bilik air dl membuang air kecil n membasuh kaki..bila nk buang air kecil tu bkk panties,ishhh ada seketul kecil keputihan kekuningan keluar.hai kata dlm hati,mmg mujarab betui la jamu aku dara ni..pastu zzzz..
keesokkan harinya nak tgk gak kot2 ada petanda lagi keluar..tapi tiada bersih suci murni je panties saya..:)tapi yg x syioknya jerawat saya keluar smp bernanah yg tmpt jerawat berulang tu..saya picit la bagi dia keluar habis..hari ketiga still x da tanda2 keluar apa2..cuma yg membuat saya gembira,jerawat semua kering..yahooo..
hari yg ditunggu2 selepas 72jam..5ptg,dengan x sabar nk tgk apa yg keluar dr miss v saya pon pi la bilik air korek..baru masuk 1 jari dlm 1 inci ja dh terasa ada benda segumpal ..tarik keluar,hah!!mmg terkejut la..x sangka benda ni yg ada dlm miss v saya..korek lagi kali kedua keluar ketui ada lendir...korek lagi kali ketiga dh payah nk masuk tapi tolak je jari korek kiri dan kanan tmpt letak kapsul tu..keluar lagi..kali keempat jolok lagi rasa mcm dh x dak tapi tgk kt air ada keluar lendir2 macam tali...ishhh mmg geli la tgk..cuci2 lagi comfirm dh x dak..so saya pun mandi la..dlm mandi2 sabun2 badan tu hati x puas nk korek lagi..lepas je siap2 sabun semua bagai..last tu saya mencangkung nak korek la..hai susahnya nk masukkan jari dlm miss v,boleh jolok jari stgh inci ja..nk masukkan kan jari macam tadi dh x boleh..tertutup rapat..so,saya pon aggap jelah benda2 anasir tu dh keluar...malam ni start makan jamu aku dara..:)





SMS/WHATSAPP...014-6485767


No comments:

Post a Comment