Video Panduan Lelong

Video Panduan Lelong

PERBUALAN ANTARA AGEN DAN AGEN.

PERBUALAN ANTARA AGEN DAN AGEN..

AGEN :nak tanya ni..ada cust. lelaki tanya pasal produk lelaki..saya x tau nak jawap cam ner..

SAYA :hari tu ada tulis testimoni suami kat group lama(pengurusan)..mula2 hari tu cuak juga..nak jawap apa pun x tau..tu yg suruh suami makan dulu jamu lelaki..bila dah tau apa kesannya..baru boleh jawap soalan org..dgr mcm lucah..tapi kita terangkan bende yg betul2..sebb dah ada pengalaman tu kan..
ok yer..nak bagitau kesan LJ,MIK,AG..LJ tu mmg bagus utk sakit2 urat..lemah2 badan..kurang berpeluh..banyak angin..Makan LJ..senang nak buang air besar..tapi kene minum banyak..kalau kurang air nnt jd sembelit..silap2 2 hari x buang..LJ mcm JAD jugak la..fungsi lebih kurang..tapi utk kegunaan lain2 jantina..

AGEN :Lj kna banyak minum,kuat haus x..? AG..?

SAYA :LJ kurang panas berbanding AG..tapi pastikan jgn minum ais..kalau minum jugak..boleh jadi selsema..pasai berlaga..panas jamu ngan ais batu..suami saya kata..kalau sakit2 badan sebb keje berat..dia telan 3 bj sekali gus..lepas tu badan ringan jer..

AGEN :Hoooo 3 biji yew...maaf yew nak tya(mcm cara nak tanya cust plak)bersama tu suksess x..maaf yew..suami shikin da try ag x..

SAYA :AG..utk bagi tenaga tambahan..kalau makan AG..bila berdayung mau kita yg rebah dulu..mmg tahan lama..
dia mula2 makan kepala berpinau2..tgk lampu pun silau..sebb AG pecahkan pembuluh darah yg mana tersumbat..suami saya makan 1 bj..1/2 bj dia kata xde kesan sgt..dia selalu sakit kepala..sebb mmg kat situ selalu darah tersumbat..urat terseliuh..bila mkn AG..1 jam pertama x berkesan mana..kene tunggu 1 2 jam lepas tu..kang dia naik miang le..hahahaa

AGEN :Нɑнaнɑнaнɑº°˚ ˚°º =)) miang yew..Sgt tepat sebot miang tu Нɑнaнɑнaнɑº°˚ ˚°º =))Hooo ada kaitan dgn sakit kepala juga..maksud urat terseliuh urat kat situ ke urat kat tempat laiin.maaf yew tanya.

SAYA : urat terseliuh kat leher..jadi darah x naik ke kepala..bila mkn AG..dia rasa muka dia panas..darah dah lancar ke kepala..lepas tu nmpk org mcm nak terkam jer..heheheeAGEN :Ohh..saya xtahu la shikin,kot urat kat sinun pon bleh terseliuh Нɑнaнɑнaнɑº°˚ ˚°º =)) jgn marah yew

SAYA :hahahahaa..kalau urat kat sinun terseliuh..guna MIK..nnt tegang balik..x perlu risau..JSD ada penyelesaian..:)

AGEN :Pulak..lepas tahu satu,dapat extra tahu satu dah tambah 1 lagi ilmu..

SAYA :baru seminggu lepas guna MIK..mmg betul2 tegang..besar pulak tu..kita dah guna SKD..dia pulak gi sapu MIK..bayangkan le apa jadi..hahahahahaha..dia pulak tanya..sakit ker..hihihi..mmg la sakit..dah sempit kat situ..adeeeh..

AGEN :buat testiimoni mmg bagus sgt..point sgt bagus taw..ayat pun jelas cma saya jew slow skeet lagi. Yg terseliuh tadi Нɑнaнɑнaнɑº°˚ ˚°º =)) jnoh pikir camne terseliuh..Kna gna gel la..x sakit..

SAYA :hahahaa..kalu cter ni..mau saya tulis semua barang yg kami dah guna..sebb dah try semua produk..nak jadi cter..sabtu minggu lepas dia balik..try gel..saja2..dah 1/2 jam berkayuh..kering la kita pun..ingat guna gel ok..lagi lama dia berkayuh..naik lenguh pinggang di buatnya..sebb gel tu kan berangin..jd kat situ jadi kebas..punya payah dia nak berhenti..hahahaa

AGEN :Нɑнaнɑнaнɑº°˚ ˚°º =)) tu la dok pkiir jugak,berangin tu cik suami punya xberangin jugak k sbb kat situkan kulit lelaki jadk sensitif..

SAYA :itu la..kita pun x cuba guna lagi..baru first time jugak..smpai bengkak kat put2 kita..tapi sebb gel tu dah buat kebas..xde la rasa perit..hahahaa..bila g bilik air..chek guna cermin..tgk bengkak semacam..dah mcm kene sengat tebuan..hahahaa..x tipu..mmg betul2 jadi gitu..hahahahaa..tapi x cter la kat hubby..dah di talanya dekat 1 jam lebih..mana x bengkaknya..tu penangan SKD..AG..MIK..GEL..FW..itu la hasilnya..tapi FW ni mmg wangi tau..
sebb dia tanya..bau apa yg wangi berangin2 ni..

AGEN :Wangi berangin rangin ekkk Нɑнaнɑнaнɑº°˚ ˚°º =)) klakau la..adoiii sakit prrot dok gelak sowrg anak dok jeling2 jew Нɑнaнɑнaнɑº°˚ ˚°º =))

SAYA :hahahahaahaa...mmg bahagia guna full set produk JSD ni..x rugi..tapi rasa di sayangi..kita tau apa yg bagus utk suami..dan apa yg perlu utk diri sendiri ..

No comments:

Post a Comment